Regulament
Neseriozitatea jucarii meciurilor:
Daca
se primeste doua reclamatii cu privire la un user care refuza sa joace
meciurile aferente, va fi automat inlocuit de alt user.
Intreruperea meciului:
In
cazul intreruperii unui meci din cauza unei conexiuni slabe, se va tine
cont de minutele jucate si de scorul inregistrat in acel moment. Spre
exemplu daca un meci intrerupt in minutul 20, se va relua si se va juca
pana in minutul 70. Dupa insumarea a 90 de minute scorul se va cumula
si se va determina rezultatul final al partidei.
In cazul in care
un jucator primise o eliminare inainte de intreruperea conexiunii, se
va recreea situatia – imediat din acel moment urmand a se juca minutele
restante.
Daca in momentul intreruperii conexiunii, se demonstreaza
(prin printscreen-uri) ca unul din jucatori era intr-o situatie clara
de a inscrie un gol, se poate acorda gol din oficiu.
Daca se
demonstreaza ca un user a iesit de bunavoie in timpul unui meci
dintr-un motiv nesemnificativ, va pierde meciul respectiv conform
ecuatiei: S + P = SF ( S-scorul din minutul in care s-a intrerupt,
P-penalizare 3-0 in defavoarea userului care a iesit, SF-scor final al
meciului).
Cornere:
Cornerele nu vor
fi executate direct pe poarta, si nici pe bara transversala a portii,
daca se demonsteaza ca ati executat cornerele in modul mai sus exprimat
veti pierde prin forfeit cu 3-0.
Out-uri:
Este interzisa executarea out-ului in careul de 6m.
Smecherii
Combinatia de taste q+w este permisa de ori unde
Setari Obligatorii:
Half Length: 6 min
Difficulty Level: World Class
GoalKeeper Difficulty Level: Legendary
Game speed: Fast
Injuries:On
Offsides:On
Bookings:On
Desfasurare
Vor fi 2 grupe a cate 6 jucatori
Primii 2 merg mai departe in SFERTURI
Primii 2 din Sferturi merg mai departe in SEMIFINALA
Primii 2 din Semifinala merg in FINALA
Neseriozitatea jucarii meciurilor:
Daca
se primeste doua reclamatii cu privire la un user care refuza sa joace
meciurile aferente, va fi automat inlocuit de alt user.
Intreruperea meciului:
In
cazul intreruperii unui meci din cauza unei conexiuni slabe, se va tine
cont de minutele jucate si de scorul inregistrat in acel moment. Spre
exemplu daca un meci intrerupt in minutul 20, se va relua si se va juca
pana in minutul 70. Dupa insumarea a 90 de minute scorul se va cumula
si se va determina rezultatul final al partidei.
In cazul in care
un jucator primise o eliminare inainte de intreruperea conexiunii, se
va recreea situatia – imediat din acel moment urmand a se juca minutele
restante.
Daca in momentul intreruperii conexiunii, se demonstreaza
(prin printscreen-uri) ca unul din jucatori era intr-o situatie clara
de a inscrie un gol, se poate acorda gol din oficiu.
Daca se
demonstreaza ca un user a iesit de bunavoie in timpul unui meci
dintr-un motiv nesemnificativ, va pierde meciul respectiv conform
ecuatiei: S + P = SF ( S-scorul din minutul in care s-a intrerupt,
P-penalizare 3-0 in defavoarea userului care a iesit, SF-scor final al
meciului).
Cornere:
Cornerele nu vor
fi executate direct pe poarta, si nici pe bara transversala a portii,
daca se demonsteaza ca ati executat cornerele in modul mai sus exprimat
veti pierde prin forfeit cu 3-0.
Out-uri:
Este interzisa executarea out-ului in careul de 6m.
Smecherii
Combinatia de taste q+w este permisa de ori unde
Setari Obligatorii:
Half Length: 6 min
Difficulty Level: World Class
GoalKeeper Difficulty Level: Legendary
Game speed: Fast
Injuries:On
Offsides:On
Bookings:On
Desfasurare
Vor fi 2 grupe a cate 6 jucatori
Primii 2 merg mai departe in SFERTURI
Primii 2 din Sferturi merg mai departe in SEMIFINALA
Primii 2 din Semifinala merg in FINALA